www.europeanmustangregistry.com uit de lucht

Post hier alles omtrent de Marti reports en het Europese Mustang Register

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
347SC
Berichten: 284
Lid geworden op: za 20 mar, 2004 20:19
Locatie: Arctic City, Northpole

www.europeanmustangregistry.com uit de lucht

Bericht door 347SC »

www.europeanmustangregistry.com

Weet iemand hier meer van?
Ik had een tijdje niet gekeken en nu istie weg.
Gebruikersavatar
mustangmania
Berichten: 844
Lid geworden op: ma 15 aug, 2005 20:37
Locatie: Onder de rook van Rotterdam

Bericht door mustangmania »

Probeer het eens met deze site te vinden, dan kan je zien dat 17 mei 2007 de laatse keer was dat er gegevens waren van de EuropeanMustang registery site. En dat het nu een Beta versie is geworden
http://www.archive.org/web/web.php

Kan me deze site nog wel herinneren en er stonden best leuke Mustangs bij.
The 1988 GT our funstang for more then 23 years
Gebruikersavatar
72grande
Berichten: 4407
Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 21:05
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door 72grande »

Ik weet er meer van :wink:

Op de een of andere manier schijnt het in de mensheid te zitten om periodiek elkaar in de haren te moeten vliegen. Of je nu een tennisvereniging, een politieke partij of een Mustangforum hebt, vroeg of laat ontstaat er bonje, gaan mensen zich afsplitsen of spreken mensen niet meer tegen elkaar.

Het Franstalige MustangPassion heeft zich altijd wat ambitieuzer opgesteld dan wij. De Waalse oprichter, Didier Lahousse (Exxodus) heeft vanuit die ambitie een Belgische A.S.B.L. opgericht (volgens mij juridisch vergelijkbaar met onze rechtspersoon Vereniging) waarvan forumleden lid konden worden. Er werd een eigen blad uitgegeven, er waren kortingen voor leden, enz. Er ontstonden vervolgens problemen in het betalingsverkeer tussen de Belgische A.S.B.L. en de Franse leden. Dus werd er een zustervereniging naar Frans recht opgericht om dat op te lossen.

Dit alles lijkt niets met het E.M.R. te maken te hebben, ware het niet dat dat register in de goede en harmonieuze tijd van MustangPassion werd opgezet. En die goede tijd ging over toen de Franse vereniging een ander beleid voor ogen had dan de Belgische. De Franse afdeling wilde bijvoorbeeld onderdelen van het forum afschermen voor niet-leden. Toen men daar niet uitkwam werd die blokkade ook daadwerkelijk toegepast door een Franse moderator. Dat schoot oprichter Didier in het verkeerde keelgat. Hij heeft het forum toen uit de lucht gehaald en weer op eigen manier neergezet. Sindsdien is er een MustangPassion.fr met eigen forum en MustangPassion.com. Er zijn dus nu twee Franstalige Mustangfora en ook wel een beetje twee kampen (al zijn de scherpe kantjes er al weer af).

Door die bonje is het E.M.R. een beetje in het slop gekomen, want de actievelingen daarachter zijn over de kampen verdeeld geraakt. Het heeft allemaal een tijd stil te staan, maar als de drijvende (vrijwillige) krachten zich niet meer inzetten dan lukt zoiets ook niet meer. En kennelijk is men nu helemaal gestopt.

Ikzelf kijk tegenwoordig meer op mp.fr dan op mp.com, dus ik zal daar nog eens kijken of er iets over gezegd is.
Marc
Plaats reactie

Terug naar “Kevin Marti report's & European Mustang Registry”