American Tukkerday Vroomshoop 12/14 sept

Hier staan alle links en verslagen van de 2003, 2004, 2005, 2006, 2007 en 2008 meetings.........

Moderator: Shelby GT-H

Gesloten
Gebruikersavatar
Nicov.dr.Klok
Berichten: 2854
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 20:27
Locatie: Dat weet ik wel

American Tukkerday Vroomshoop 12/14 sept

Bericht door Nicov.dr.Klok »

In het Oosten is het weer zo ver,de American Tukkerday komt er weer aan,met de Zaterdag als vanouds weer als hoogtepunt.
Nog liefhebbers?
zie ook www.americantukkerday.nl
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Gebruikersavatar
atina33
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 30 mei, 2008 21:51
Locatie: zevenhuizen(ZH)

Bericht door atina33 »

heeeey Nico laat dat nou toevallig ook op onze agenda staan. Had daarvan een folder gekegen vorige week.
Wil nog even genieten van (het liefst mustangs) usa cars voor je het weet is er geen meeting meer in de winter.
Nu nog even mooi weer bestellen.
We gaan het kombineren met even te kijken hoe onze caravan erbij staat aangezien die vanaf mei niet bezocht is vanwege mijn gezondheid. We zitten er over te denkn om hem meete nemen en misschien richting Braamt mee te nemen??!!!

gr Anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
Gebruikersavatar
gert-jan
Berichten: 1656
Lid geworden op: di 24 apr, 2007 20:07
Locatie: nabij 't fean

Bericht door gert-jan »

dat gaan wij niet halen. we hebben dan een bbq ergens in oost groningen.
en ik zie dat de zondag eigenlijk niet veel te doen is. :(
1968 Mustang Coupe 289
1974 VW412e
Gebruikersavatar
FerdiV8
Berichten: 1267
Lid geworden op: za 13 okt, 2007 10:55

Bericht door FerdiV8 »

Gert-jan kom naar King-Cruise in Muiden als je zin hebt.

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Gebruikersavatar
atina33
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 30 mei, 2008 21:51
Locatie: zevenhuizen(ZH)

Bericht door atina33 »

king cruise muiden?
ga jij daar dan heen ferdi?
gr anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
Gebruikersavatar
FerdiV8
Berichten: 1267
Lid geworden op: za 13 okt, 2007 10:55

Bericht door FerdiV8 »

Hoi Anita,
ik heb je net een berichtje terug gestuurd.

Groetjes

Ferdi
Ford Mustang GT 05' convertible
Ford Racing Exhaust(126dB)
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Verslag Vroomshoop zaterdag

Bericht door 1967coupe »

Zaterdag even met de Mustang naar Vroomshoop gegaan. Ik was nog geen 2 kilometer van huis of de mustang begon in te houden. Oh oh benzine op, ik kon nog net terug naar de pomp halen. Na er een sloot benzine in gegooid te hebben weer vrolijk op weg. Op ongeveer hetzelfde punt begon hij weer moeilijk te doen. Ik denk ik laat me niet kennen en rijd gewoon door. Ik kon tenslotte toch nog 50 km/h halen dus ik had nog net geen last dat opa met zijn rolator me inhaalde. Ik denk ik ga toch eens kijken onder de kap. Zit daar zo'n lullig brandstoffiltertje wat helemaal bruin is uitgeslagen. Ik denk dat komt niet goed maar ja toch maar verder. In Den Ham aangekomen zit er langs de weg een garage met benzinepomp en ja hoor hij is los. Ik vraag of ze zo'n filter hebben en ik heb geluk nog 1 aanwezig. Ik mocht zelfs even een schroevendraaier gebruiken en 2 minuten later loop ik terug om af te rekenen. Ik denk dat gaat me zo'n 10 tot 15 euries kosten maar wat schetst mijn verbazing: doe maar een knaak zegt hij. Ik blij, snel betaald en daar gingen we weer. En jawel hij loopt weer perfect. Komen we in vroomshoop ik mis een bord ( ik weet nog steeds niet of er uberhaupt wel een bord stond maar ja ) mogen we op een ander veld parkeren want het is vol. Achteraf blij want het was op het veld toch behoorlijk drassig. Leuke bijkomstigheid er was net zoals voorgaande jaren weer een monstertruck. Ik denk mooi dat gaan we even bekijken om 16.00. Even de kermis over met vriendin en zoon komen we om 16.10 bij de dranghekken aan waar een heleboel volk stond maar het was verdacht stil. De monstertruck zat muurvast op een auto en kon niet meer voor of achteruit. Geen nood er stonden zo'n 6 AMerikaanse trucks waarvan er wel eentje wou helpen omdat de shovel het niet meer deed. Afijn jullie raden het al na 2 keer trekken kon de vrachtwagen ook niet meer voor of achteruit vanwege het drassige veld. Gelukkig deed de shovel het weer. Met veel geduld en geslip probeerde hij de monstertruck los te krijgen. Hehe dachten we nu gaat het weer gebeuren. De monstertruck startte zijn motor maar die sloeg redelijk snel weer af. Na een keer of 5 gaven ze de moed op en wij ook. De hele reddingsoperatie had zo'n 3 kwartier geduurd en toen vonden we het welletjes geweest. Wolter van redneck usa cars nog even gedag gezegd zijn we probleemloos naar huis gereden.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding VAST

Afbeelding VASTER

Afbeelding NOG STEEDS VAST

Gr
Rene en Rosalie
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

:shock: Mooie 69'er! :shock: Zijn daar meer foto's van?
1970 Mustang Hardtop
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Bericht door 1967coupe »

Tuurlijk

Afbeelding

Gr
Rene
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
Nicov.dr.Klok
Berichten: 2854
Lid geworden op: di 13 jul, 2004 20:27
Locatie: Dat weet ik wel

Bericht door Nicov.dr.Klok »

En het was niet de auto van Richard!!Maar wel bijna net zo mooi.
Ook daar stond echt wel mooi spul tussen,en was het ook behoorlijk druk,ondanks dat het zeker later op de middag aardig drassig was.Als ik met de Mustang was geweest had ik hem denk ik buiten het terrein laten staan.Maar dat is toch iets dat je als organisatie niet in de hand hebt.Het verhaal van die Monstertruck was echt vermakelijk,en zeker niet zo gepland.
Gr.Nico
1969 Mustang Grande 351W (ready for the road again in May 2012)
1978 Ford F.250 Ranger XLT 460cu/inch

Yesterday is history,Today is a gift,Tomorrow is a mistery.
Gebruikersavatar
atina33
Berichten: 380
Lid geworden op: vr 30 mei, 2008 21:51
Locatie: zevenhuizen(ZH)

Bericht door atina33 »

heb ook ervan genoten van het verhaal zie het helemaal voor me.

gr Anita
www.mijnwebwinkel.nl/winkel/atina
www.eentweedeleven.nu
Gebruikersavatar
NordicDawn
Berichten: 2586
Lid geworden op: wo 12 sep, 2007 14:34
Locatie: Overijssel

Bericht door NordicDawn »

Nicov.dr.Klok schreef:En het was niet de auto van Richard!!Maar wel bijna net zo mooi.
Ik zag het inderdaad al aan de 'Cobra Jet'-plaatje op de motorkap. :) Prachtige wagen! En Rene, bedankt voor de foto.
1970 Mustang Hardtop
Gesloten

Terug naar “Alle meetings 2003 t/m 2008”