2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Plaats wat je te koop hebt of zoekt.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Thomas01
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 03 mei, 2021 13:31

2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Bericht door Thomas01 »

Image
Image
Image

Hallo allemaal. Met pijn in mijn hart verkoop ik mijn trots, mijn Ford Mustang. Ik ga even in het buitenland wonen dus ik zal 'm zolang niet nodig hebben. Als ik ooit weer terug kom koop ik er direct weer een maar voor nu zal ik deze moeten verkopen. Het gaat om een 2015 Ecoboost Premium. Een geweldige droomauto in zeer goede staat.

AUTOSCOUT LINK MET MEER FOTOS: https://www.autoscout24.nl/aanbod/ford- ... aign=share

Het gaat om een US versie, in 2018 geïmporteerd.

Deze Ruby Red Mustang Ecoboost Premium Cabrio met 20" zwarte velgen is een prachtig exemplaar. Technisch in perfecte staat. Altijd goed onderhouden. Onderhoudsfacturen zijn aanwezig.

Cosmetisch zijn er een aantal kleine gebruikssporen in de vorm van lichte krasjes en een putje in de voorbumper.

- Handgeschakeld
- APK tot 21 januari 2023
- Proefrit mogelijk

Opties:
- Premium audio systeem
- Bluetooth carkit
- Xenon verlichting
- Led achterlichten
- Luxe lederen bekleding
- Stoelverwarming
- Stoelventilatie
- Achteruitrijcamera
- 20 inch LM velgen
- Cruise control
- Climate control
- Elektrisch bedienbare cabriokap
- Alarm
- Keyless Entry
- Lendensteun
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Spraakbediening
- ABS
- Airbag bestuurder
- Airbag passagier
- Bandenspanningscontrolesysteem

Bij interesse, mail naar info@thomascox.com
Of reageer hieronder natuurlijk.

Vraagprijs €34.900
Laatst gewijzigd door Thomas01 op vr 07 mei, 2021 15:00, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: 2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Bericht door cenobyte »

Mooie auto! :lol: 8)
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: 2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Bericht door cenobyte »

Mag ik vragen naar de naam & type van je velgen? Ik vind ze prachtig :D
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Thomas01
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 03 mei, 2021 13:31

Re: 2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Bericht door Thomas01 »

cenobyte schreef: di 04 mei, 2021 14:34 Mag ik vragen naar de naam & type van je velgen? Ik vind ze prachtig :D
Thanks, jij hebt ook een mooie! Velgen zijn 20" van AXE. Exacte typenummer0 weet ik niet. Zelf zwart laten poedercoaten. Origineel waren ze gewoon zilvergrijs.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: 2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Bericht door Eric »

Het zal wel aan mij liggen maar het lijkt me niet echt handig om als je een auto wilt verkopen er een video bij te zetten waarin je dat ding aan het afraggen bent. Dat doet het vast leuk bij 15-jarige pubers die niets beters te doen hebben dan de hele dag naar YouTube-filmpjes kijken, maar niet bij mensen die 30K in hun zak hebben om zo'n auto daadwerkelijk te kopen.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2482
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: 2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Bericht door peer »

Eric, Ik denk dat dus eigenlijk ook.

Thomas, zie dit niet als kritiek, maar als ervaring van iemand die veel auto's in deze klasse koopt en verkoopt. (Ik koop en verkoop minimaal 1 keer per jaar een auto in deze klasse, de laatste 3 hebben alle 3 nog geen week tekoop gestaan ;) )
Er zijn in het algemeen 3 groepen mensen die zo'n auto willen/kunnen kopen.

1. De jeugd met dromen en niet teveel geld. Die zoeken de goedkoopste methode voor een auto. Deze groep verlies je omdat je vraagprijs te hoog is. Deze kunnen voor 25k een mustang in Duitsland halen tikken de 3000 bpm af en rijden goedkoop auto.

2. De jeugd met geld en die niet teveel moeite willen doen, deze zullen vaak eerst naar een V8 gaan kijken nu deze steeds betaalbaarder worden.

3. De overige groep die een mooie, leuke, snelle cabrio willen. Ik denk dat dit de groep is voor jou auto. Die zullen alleen na dit filmpje meteen denken, afgeragde bak, deze sla ik over.

En een tip: ga naar een spot repair plek en laat die bumper voor een paar tientjes repareren. Voor deze prijsklasse mag je een schade vrije wagen verwachten. Die foto van die beschadiging naast de nummerplaat (en zijn dat ook krassen aan de rechter voorkant?) en het filmpje geeft mij niet het gevoel dat je zuinig bent geweest op de auto. (Of dat nu wel of niet is, maakt niet uit. De meeste mogelijke kopers zullen hetzelfde denken en dus deze advertentie meteen overslaan)
Thomas01
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 03 mei, 2021 13:31

Re: 2015 Ford Mustang Cabrio TE KOOP

Bericht door Thomas01 »

Bedankt voor de tip. Ik heb altijd heel goed voor de auto gezorgd en hij is zeker niet afgeragd. Ik snap wel helemaal wat je zegt van de video. Dat is misschien inderdaad niet handig. Dat ga ik anders aanpakken. De cosmetische schade zal ik achteraan gaan. Bedankt!
Plaats reactie

Terug naar “Mustang & US Ford of daaraan gerelateerd”