Even voorstellen.

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

jeffievb
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 27 jan, 2021 16:35

Re: Even voorstellen.

Bericht door jeffievb »

Bedankt voor jullie berichten !

Ik vind het als nieuwkomer heel lastig om te schatten wat een goede prijs is. Heb ook een hele mooie mustang 66 gezien op Imparts classic cars. Maar vind het lastig om de prijs in te schatten.

Ik ga zeker een keer bij Stolze langs. Ben er een aantal keer al langs gereden, maar nooit binnen geweest nog.

Misschien een rare vraag, maar hoe staan jullie in het milieuzone's verhaal ? Denken jullie dat we voorlopig nog kunnen rijden met ons oldtimers ?
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2482
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Even voorstellen.

Bericht door peer »

Ik zou me daar nog niet te druk om maken, meestal worden oldtimers vrijgesteld van die regels (behalve in Belgie). De komende jaren verwacht ik ook nog niet dat de brandstof prijzen onbetaalbaar worden, daarvoor rijden er nog teveel benine auto's.
Maar er gaat natuurlijk wel een tijd komen dat benzine een probleem wordt. Alleen verwacht ik dat niet in de komende 10/20 jaar.
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5300
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Even voorstellen.

Bericht door Neko- »

In elk geval welkom op het forum, en succes met het vinden van een passende Mustang :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5528
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: Even voorstellen.

Bericht door Dakloos »

peer schreef: vr 29 jan, 2021 10:03 Maar er gaat natuurlijk wel een tijd komen dat benzine een probleem wordt. Alleen verwacht ik dat niet in de komende 10/20 jaar.
Tegen die tijd een blok van een sloop MachE erin, een setje HiPoE accu's in de kofferbak en rijden maar :lol: :lol: .
Erwin

1966 convertible
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”