Even voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ArnoVW
Berichten: 3
Lid geworden op: di 27 okt, 2020 12:29

Even voorstellen

Bericht door ArnoVW »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Arno en ik ben nieuw hier op het forum en wilde mij even voorstellen. Ik heb een jaar geleden in Amerika een 5.0 GT gekocht om mee terug te kunnen verhuizen naar Nederland. Ik heb drie jaar als expat in Michigan gewoond en ben afgelopen zomer weer terug naar Nederland gekomen. Sinds een kleine week rij ik met mijn Magnetic-kleurige Mustang op gele platen rond en het valt me nu al op dat je hier toch aanzienlijk meer aandacht trekt met deze auto :) .
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Even voorstellen

Bericht door TTarmor »

Welkom!

In welke regio in Nederland ben je neergestreken?



Veel veilige kilometers gewenst!

Gr TTarmor
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Even voorstellen

Bericht door MarisGT »

Welkom terug en veel plezier.. Mijn Mustang komt ook uit Michigan ( oke, dat zijn er wel meeer :lol: ), uit Clinton Township.. dus ook een expat :lol: hij heeft daar tot 2018 rondgereden..
Gebruikersavatar
ArnoVW
Berichten: 3
Lid geworden op: di 27 okt, 2020 12:29

Re: Even voorstellen

Bericht door ArnoVW »

@TTarmor: Thanks, Ik ben in Rotterdam neergestreken.

@MarisGT: Die van mij komt bij Elder Ford uit Troy vandaan. Ik heb in Clinton Township nog proefgereden met een Mustang. Dat was m'n eerste proefrit en toen wist ik zeker dat ik er zelf eentje wilde hebben :). Maar dit is dus uiteindelijk wel een andere geworden.
Arnoldone
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 25 okt, 2017 03:57
Locatie: Ijsselstein

Re: Even voorstellen

Bericht door Arnoldone »

Welkom!
ik heb ook een magnetic meegenomen, vorig jaar zomer, vanuit Chicago :).

Ik deel je ervaring met bekijks hier...in de VS was het bijna niet cool om een Mustang te hebben.
ex - 2018 GT
ex - 2007 GT/CS
ex - 2000 V6
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Even voorstellen

Bericht door MarisGT »

ArnoVW schreef: wo 28 okt, 2020 08:31 @TTarmor: Thanks, Ik ben in Rotterdam neergestreken.

@MarisGT: Die van mij komt bij Elder Ford uit Troy vandaan. Ik heb in Clinton Township nog proefgereden met een Mustang. Dat was m'n eerste proefrit en toen wist ik zeker dat ik er zelf eentje wilde hebben :). Maar dit is dus uiteindelijk wel een andere geworden.
Toen ik net met mijn Stang boodschappen ging halen, stond dezelfde kleur Stang bij de dealer hier in de buurt... mooie kleur.
En mijn paardje is daar van iemand particulier geweest.. Heb hem nog een brief geschreven om hem te laten weten hoe blij we met de auto zijn, maar hij heeft niet gereageerd.. Bang denken we :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”