Hallo allemaal

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
JohnEngels
Berichten: 32
Lid geworden op: do 17 sep, 2020 18:13
Locatie: Zuid-Holland

Hallo allemaal

Bericht door JohnEngels »

Mijn naam is John Engels en ben sinds kort in het bezit van een rode (ruby red? ) Mustang EcoBoost uit 2015.
Het is een 50 years edition....wat het verschil met anderen is ben ik nog niet achter.
Hiervoor had ik een Bmw 520d die ook prima beviel...maar dit is weer even andere koek!
Ik ga even onderzoeken hoe ik foto,s kan plaatsen en zal automatisch wel met wat vragen komen...
Hou vol als er niks meer in je is behalve de wil die zegt...Hou vol
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Eric »

Hallo John,

Gefeliciteerd met je aankoop. Om precies the zijn heeft jouw auto het '50th Anniversary Package'. Dat was in modeljaar 2015 bij de exemplaren voor de US markt een optiepakket met een iets afwijkende grille (extra chroom strips), een chroom randje langs de achterlichten en het 50 Years logo embossed in het vinyl van de voorstoelen. Er was in 2015 ook een 50th Anniversary Edition, maar dat is een gelimiteerde versie van de V8, die alleen in de voor dat jaar unieke kleuren Wimbledon White en Kona Blue verkrijgbaar was.

De kleurnaam van jouw auto is ofwel Ruby Red (donker rood metallic) of Race Red (helder rood unikleur).
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Hallo allemaal

Bericht door Gearz »

Welkom op het forum John en veel plezier gewenst met jouw Mustang.
Ik heb ook een 50 years edition echter in mijn geval is hij dit jaar 50 jaar oud geworden. ;-)

Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
JohnEngels
Berichten: 32
Lid geworden op: do 17 sep, 2020 18:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: Hallo allemaal

Bericht door JohnEngels »

Ben nog steeds aan het worstelen om foto,s er op te krijgen....gaat mij uiteindelijk wel lukken hoor ...
Maar goed....top auto met alles er op en er aan ..ik mis alleen èèn ding!!!...... electrische inklapbare spiegels!! dat is toch eigenlijk niet te geloven??
Hou vol als er niks meer in je is behalve de wil die zegt...Hou vol
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door Eric »

JohnEngels schreef: vr 18 sep, 2020 20:44 Ben nog steeds aan het worstelen om foto,s er op te krijgen....gaat mij uiteindelijk wel lukken hoor ...
Maar goed....top auto met alles er op en er aan ..ik mis alleen èèn ding!!!...... electrische inklapbare spiegels!! dat is toch eigenlijk niet te geloven??
Dat heeft alleen de export versie.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Hallo allemaal

Bericht door keesie25 »

Hi John, welkom op het forum. De kleur van mijn wagen is race red, maar in half-schaduw lijkt het soms oranje.
Kun je ons vertellen hoe je aan de auto gekomen bent?
JohnEngels
Berichten: 32
Lid geworden op: do 17 sep, 2020 18:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: Hallo allemaal

Bericht door JohnEngels »

Mijn weg naar de Mustang was een lange weg.
In eerste instantie ging mijn interesse uit naar een Camaro....op zich ook een hele mooie wagen alleen vond ik het dashboard en beetje Pipo. .
De eerste wagen die ik tegen kwam was mijn huidige wagen notabene maar eigenlijk niks mee gedaan.
Volgende was een antracietgrijze Mustang opgepimpt tot 370 pk met Magnaflow uitlaatsysteem enz ..
Ik heb die wagen gezien een was aardig onder de indruk.
In de tussentijd ook verschillende Mercedes-Benz Sl bekeken.
Nu 4 maanden later zag ik weer mijn Ruby rode bolide staan en dacht hij is toch eigenlijk best wel mooi.
Ben gaan kijken in Gilze bij Auto Gilze en was meteen verkocht.
Krijg onwijs veel reactie op de auto of dat je in een Ferrari of Lambo rijdt.
Leuk dingetje is wel dat al ik een andere Mustang rijder tegen kom dan seinen ze of zwaaien ze.
Hou vol als er niks meer in je is behalve de wil die zegt...Hou vol
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Hallo allemaal

Bericht door keesie25 »

Bedankt voor je verhaal John. Net als bij de meesten van ons is het dus niet gewoon naar een dealer stappen en flappen neerleggen voor een auto. Enne, ik denk dat je reacties krijgt omdat het zo is dat je in een Mustang rijd, en NIET omdat men denkt dat het een Ferrari of een Lambo is.....
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Hallo allemaal

Bericht door 1970TwisterSpecial »

Welkom op het forum, en veel rijplezier gewensd
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
JohnEngels
Berichten: 32
Lid geworden op: do 17 sep, 2020 18:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: Hallo allemaal

Bericht door JohnEngels »

keesie25 schreef: za 19 sep, 2020 21:40 Enne, ik denk dat je reacties krijgt omdat het zo is dat je in een Mustang rijd, en NIET omdat men denkt dat het een Ferrari of een Lambo is.....
Mee eens .... Een klant van mij kwam eens met een Ferrari bij mij....heb er toen ook in gereden.
Ik moet bekennen dat de Mustang meer emotie bij mij oproept.
Natuurlijk spreekt een Mustang tot ieders verbeelding...maar ik denk dat ook de kleur (ik ben er nu achter dat het Ruby Red is) een vrij unieke kleur is.
Hou vol als er niks meer in je is behalve de wil die zegt...Hou vol
JohnEngels
Berichten: 32
Lid geworden op: do 17 sep, 2020 18:13
Locatie: Zuid-Holland

Re: Hallo allemaal

Bericht door JohnEngels »

Eric schreef: vr 18 sep, 2020 10:51 Hallo John,

Gefeliciteerd met je aankoop. Om precies the zijn heeft jouw auto het '50th Anniversary Package'. Dat was in modeljaar 2015 bij de exemplaren voor de US markt een optiepakket met een iets afwijkende grille (extra chroom strips), een chroom randje langs de achterlichten en het 50 Years logo embossed in het vinyl van de voorstoelen. Er was in 2015 ook een 50th Anniversary Edition, maar dat is een gelimiteerde versie van de V8, die alleen in de voor dat jaar unieke kleuren Wimbledon White en Kona Blue verkrijgbaar was.

De kleurnaam van jouw auto is ofwel Ruby Red (donker rood metallic) of Race Red (helder rood unikleur).
Dank voor de uitleg Eric...
Dan heb ik Ruby Red....😀
Hou vol als er niks meer in je is behalve de wil die zegt...Hou vol
Gebruikersavatar
Neko-
Donateur 2014
Berichten: 5306
Lid geworden op: di 04 jul, 2006 19:05
Locatie: Utrecht

Re: Hallo allemaal

Bericht door Neko- »

Ik kijk te weinig naar nieuwe topics op het forum :D

Verlaat dan alsnog welkom :)
Current ride: 2019 EB 2.3 - Zwart - 2023-?
Gone, but not forgotten: 2002 GT 4.6 V8 - Silver (SMR #0009) - 2006-2023
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”