Even Voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
HVLtech
Berichten: 13
Lid geworden op: di 21 apr, 2020 20:14

Even Voorstellen

Bericht door HVLtech »

Goedenavond allen,

Dit is weer een volgende stap om mijn droom waar te maken. Ik wil, zal en moet (ooit) een ford mustang mach1 uit 1969 (of 1970) in de schuur hebben staan.

Mijn naam is Harm van lieshout. ben 33 en woonachtig in het mooie Gelderland. In het dagelijkse leven ben ik een zelfstandige in de luxe jachtbouw. hier ben ik mee begonnen nadat ik 15 jaar automonteur ben geweest. mijn droom auto is dus een mustang uit 69'/70'. en de droom komt steeds dichterbij.
Ik ben op Mobile.de de volgende hoop roest op wielen tegen gekomen. Ik heb voornemens om hier naar te gaan kijken (zodra hier de mogelijkheid weer voor is door Corona).

Ik sta open voor alle tips & tricks waar ik op moet letten als ik daadwerkelijk bij de auto ben.

Bij voorbaat dank!
HVLtech
Berichten: 13
Lid geworden op: di 21 apr, 2020 20:14

Re: Even Voorstellen

Bericht door HVLtech »

dan moet ik natuurlijk wel de link bijvoegen....

https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.h ... medium=ios
Gebruikersavatar
Gearz
Super User
Berichten: 5520
Lid geworden op: zo 11 mei, 2008 18:39
Locatie: Midden-Gelderland

Re: Even Voorstellen

Bericht door Gearz »

HVLtech schreef: di 21 apr, 2020 20:24 Ik sta open voor alle tips & tricks waar ik op moet letten als ik daadwerkelijk bij de auto ben.
Niets, maar dan ook niets aan deze auto heeft nog enigerlei waarde behalve het mACH-1 vin number.
Ik zou je toch echt aanraden om je geld ergens anders in te investeren, hier loop je volkomen op leeg.


Michel.
'70 440hp - 590NM 347 EFI Stroker, Astro A5 manual, 9" 3.50ls, '12GT disc-disc, R&P.
HVLtech
Berichten: 13
Lid geworden op: di 21 apr, 2020 20:14

Re: Even Voorstellen

Bericht door HVLtech »

ik ben er uiteindelijk ook niet meer mee verder gegaan inderdaad :oops:

Morgen ga ik kijken bij deze:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 8c8324437e

Volgens de huidige eigenaar zit er een 351W in die matcht met de auto. Ik heb al even op het forum lopen zoeken waar de motor nummers staan.
Klopt het dat deze boven de startmotor zit? en zijn deze een beetje makkelijk te controleren zonder een brug?

Uiteraard zijn verdere tips waar ik op moet letten welkom.
Gebruikersavatar
lee iacoca
Berichten: 601
Lid geworden op: di 07 okt, 2008 19:04
Locatie: drenthe

Re: Even Voorstellen

Bericht door lee iacoca »

Matching numbers heb je niet want de vincode staat niet in het blok normaal gesproken. Enige wat je kan ontdekken of het een 351 windsor of cleveland is. En de datacode staat er wel op maar die ga je niet zo even vinden. Wat ik begreep heeft de 1969 de 351 windsor en de 1970 de 351 cleveland. Afgaande daarvan zou de 351w niet kloppen. Maar hoe dit precies bij de 70er zit ? Je kan een windsor herkennen aan het aantal bouten op het valvecover 6 bouten per deksel, cleveland 351 8 bouten per deksel.
Bij dit project denk ik dat je voornamelijk moet checken of het daadwerkelijk een v8 en of mach 1 is aan de hand van de vincode, goed beseffen dat er nog heel wat geld tegenaan moet, maar qua prijs is het niet gek, maar eentje van 5000 meer kan uiteindelijk 5000 schelen snappie :wink: .
🐎Like Steve McQueen, all i need is a fast machine.🐎
🐎'69 351-4v-4 speed, mach1🐎
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”