Hallo Mustang mensen!

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ivor
Berichten: 9
Lid geworden op: za 29 feb, 2020 11:05
Locatie: Sebaldeburen, Nederland
Contacteer:

Hallo Mustang mensen!

Bericht door Ivor »

Hallo Ford Mustang liefhebbers.

Mijn naam is Ivor Keizer,
Ik ben een van de jongere generatie Ford Mustang eigenaren op dit forum.
En dat zult u waarschijnlijk ook terug zien in mijn content. Ik ben op 20-09-1998 geboren te Zwolle.
Als kind zijnde ben ik naar de provincie Groningen verhuisd, waar ik nu nog steeds woonachtig ben.

Van jongs af aan hield ik al van Ford Mustangs. Ik herinner me nog op de basisschool dat ik voor het eerst een Ford Mustang zag.
En dacht daar na direct dat ik later ook zo'n auto wou. In die tijd was dat echter nog onwaarschijnlijk. Maar blijkbaar is het toch gelukt.
Afgelopen september wou ik mijn eerste Ford Mustang kopen. Maar op het moment dat ik die kon betalen, besloot ik door te sparen voor een V8.
Want een V8 vind ik veel interessanter als een V6. Afgelopen december heb ik dan mijn eerste Ford Mustang gekocht, een 2006 S197 GT Cabrio.

Buiten mijn liefde voor American Muscle Cars. (want ja, ik vind een Dodge Charger, Pontiac Firebird en een Chevrolet Camaro ook geweldig)
Ik ben voor de kost, internationaal vrachtwagenchauffeur op Noorwegen en Zweden. En mijn verdere vrijetijdsbestedingen zijn:

- Carshows bezoeken.
- Rond touren & Reizen.
- Knutselen a/m Mustang.
- Op papier 3D Schetsen.
- Parkour & Freerunning.

Leuk allen te ontmoeten.
Gebruikersavatar
BackToBlack
Berichten: 185
Lid geworden op: ma 22 jan, 2018 14:17
Locatie: Delft

Re: Hallo Mustang mensen!

Bericht door BackToBlack »

Welkom, en van harte gefeliciteerd met je mooie aankoop.

We zijn hier gek van foto's :roll:
Get in, Sit down, Shut up and hang on!!

https://www.spritmonitor.de/de/detailan ... 66374.html
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”