Even snel voorstellen

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
MisterP
Berichten: 1
Lid geworden op: za 29 feb, 2020 13:08

Even snel voorstellen

Bericht door MisterP »

Hallo allemaal
paar jaar mogen genieten van een 2015+ Mustang Ecoboost - een echte dream car - eind vorig jaar terug verkocht wegens meer tijd vrij maken voor mijn echte passie motorrijden (incl zijspan) & sleutelen!

Nog wat parts te koop voor 2015+ Mustang in de aanbieding daarom eerst even snel 'gedag' zeggen hier alvorens ik andere Mustang-ers de kans biedt hun parts-collectie uit te breiden :)
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Even snel voorstellen

Bericht door keesie25 »

Hallo MisterP, ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien want dat moet een moderator doen, maar ja, IK en anderen lezen je berichten he.....
Het lijkt er op alsof je het forum gebruikt als advertentie-orgaan. Ik denk dat je eerst een tijdje lid moet zijn of zoveel postings hebben voordat je kunt adverteren, maar ik kan me vergissen.
Gebruikersavatar
1970TwisterSpecial
Moderator
Berichten: 5531
Lid geworden op: wo 14 apr, 2004 21:33
Locatie: net ff buituh ut Westland
Contacteer:

Re: Even snel voorstellen

Bericht door 1970TwisterSpecial »

keesie25 schreef: za 07 mar, 2020 10:21 Hallo MisterP, ik wil me er eigenlijk niet mee bemoeien want dat moet een moderator doen, maar ja, IK en anderen lezen je berichten he.....
Het lijkt er op alsof je het forum gebruikt als advertentie-orgaan. Ik denk dat je eerst een tijdje lid moet zijn of zoveel postings hebben voordat je kunt adverteren, maar ik kan me vergissen.
Inderdaad :cop:
Het andere topic heb ik verwijdert ivm de forumregels
grtz, Ronald
- 1970 Mach1 Twister Special
- 1979 Indianapolis Pace Car Special *Sold*
- 1979 Indy Pace Car Go-Kart *Sold*
- 2007 Saleen Parnelli Jones # 161
Organiser of Mustang Valley since 2009
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”