Ford mustang grande 1973

op dit Forum en stel je even voor

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Rens1995
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 07 feb, 2020 21:40

Ford mustang grande 1973

Bericht door Rens1995 »

Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een ford mustang. Nu is mijn oog gevallen op een ford mustang grande uit 1973. Ik heb al een afspraak gemaakt met de verkoper om te komen kijken. De auto heeft een cleveland 351 motor met vier carburateurs en een c6 automaat. Wat zijn punten waar ik op moet letten als ik ga kijken? De auto ziet er stak uit op de foto’s en het interieur is in 2015 helemaal opgeknapt. In 2018 is de auto getaxeerd op 22.000 euro en hij staat nu te koop voor 16.000. Is de auto dit geld waard of is hij nog te duur?

Met vriendelijke groet,
Rens
Gebruikersavatar
Jasper
Berichten: 433
Lid geworden op: do 21 aug, 2008 18:14
Locatie: Noord-west Brabant

Re: Ford mustang grande 1973

Bericht door Jasper »

Hoi,

belangrijkste dingen om te checken zijn denk ik de wielkast randen, onderkant van de deuren, en rond het voor en achterraam. Onderkant is ook belangrijk natuurlijk. Evt magneetje met een doekje ertussen meenemen en die plekken controleren, kunnen nogal eens vol geplamuurd zijn.

ik denk dat je een 4 venturi carburateur bedoelt. dat is 1 carburateur met 4 "inlaten". Voorderest gewoon de standaard dingen natuurlijk, blaasjes in de lak, kleurverschil, roestvorming onder de motorkap.

Of het het geld waard is ligt compleet aan jou natuurlijk. Op het forum kun je waarschijnlijk nog wel meer aankoop tips vinden.

Groet Jasper
1965 mustang fastback, 289 2v Prairie bronze. (sold 28-08-2014)
1967 mustang coupe, 289 4v midnight blue.
Plaats reactie

Terug naar “Welkom”