Met zulke rotte vloerplaten zou ik ook eens je cowl vent (Parafan) controleren. Die willen nog wel eens wegrotten:

Moderator: Shelby GT-H
Hi Peter,Swordfish79 schreef: ↑wo 13 jan, 2021 14:33 Dat is werk genoeg!!
Heel veel succes en maak er wat moois van!
Uit de regio Den Bosch?
Mvg
Peter
Thanks, we gaan er eerst maar eens een fles water in kiepen en dan kijken wat er gebeurd.
Ah dat is in de buurt. Heb zelf een 65'r coupe. mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel..BatjeNL schreef: ↑wo 13 jan, 2021 15:07Hi Peter,Swordfish79 schreef: ↑wo 13 jan, 2021 14:33 Dat is werk genoeg!!
Heel veel succes en maak er wat moois van!
Uit de regio Den Bosch?
Mvg
Peter
Ik kom zelf uit Veghel. Dus scheeld niet alles![]()
Als je al dit werk nu doet zou ik even doorbijten en ook de cowl vent voor eens en voor altijd goed aan pakken. Knap irritant als ze rot zijn, want bij elke regenbui krijg je natte voeten en kun je na een paar jaar weer nieuwe vloerdelen gaan lassen.
Als het niet zo heel erg is, is dit een mooi alternatief. Af fabriek was dit gewoon blank staal, alleen de bodem van de bak kreeg wat spuitnevel!BatjeNL schreef: ↑do 14 jan, 2021 15:29 Heb al een plaatje gevonden wat me wat inspiratie geeft voor de reparatie/inspectie.
Dan hoef ik niet het hele scherm eraf te halen en dan kan ik er toch redelijk bij.
Plus dit is redelijk makkelijk weer fatsoenlijk dicht te maken omdat het onder/achter het spatbord verstopt zit.
Er is ook een filmpje van op YouTube, zoals hier eerder genoemd. Zoek op YouTube op “mustang cowl vent less invasive”. Succes!BatjeNL schreef: ↑do 14 jan, 2021 15:29 Heb al een plaatje gevonden wat me wat inspiratie geeft voor de reparatie/inspectie.
Dan hoef ik niet het hele scherm eraf te halen en dan kan ik er toch redelijk bij.
Plus dit is redelijk makkelijk weer fatsoenlijk dicht te maken omdat het onder/achter het spatbord verstopt zit.
![]()