Van GT naar Ecoboost

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: Van GT naar Ecoboost

Bericht door cenobyte »

Ja dat verlagen kost je vaak veel comfort, evenals die grotere velgen. Ik denk dat ik niet groter zou gaan dan 19”.

Je schrijft dat parkeergarages lastiger zijn (en dat geloof ik, want een S550 is even groot als mijn Mondeo station!) maar is deze nieuwe Mustang zoveel groter dan de vorige?
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Nikolaas
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 08 jun, 2020 07:33

Re: Van GT naar Ecoboost

Bericht door Nikolaas »

Ik dacht eigenlijk dat de S550 kleiner was maar snelle internet zoektocht kom ik tot het volgende:

S550: Lengte = 4,78, Breedte = 1,91, Hoogte = 1,38
S197: Lengte = 4,78, Breedte = 1,88, Hoogte = 1,41
Wielbasis is van beide 2,72.

Maakt dat verschil in de breedte dan misschien toch veel uit?
Magnetic Metallic Mustang GT 2016 (EU Model)
Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: Van GT naar Ecoboost

Bericht door cenobyte »

Ik vermoed dat het dan komt omdat je nu een andere auto hebt waar je aan moet wennen. :wink:
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Carola
Berichten: 10
Lid geworden op: ma 25 jan, 2021 19:20

Re: Van GT naar Ecoboost

Bericht door Carola »

Afbeelding

hele mooie auto! Ik en mijn zoontje kunnen zeggen dat we in uw auto hebben gezeten :lol:
Van de zomer in Dirksland geweest en de witte en de zwarte kunnen bewonderen. Ik wilde de witte wel heeel graag hebben. Maar we moesten nog even sparen. En toen was die verkocht :lol: Veel plezier met deze mooie auto. Hopelijk kunnen we de zwarte en de witte ooit herenigen :lol: (als ik mijn vriend zover krijg om de zwarte te kopen

Afbeelding
Gebruikersavatar
Josato
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 16 sep, 2018 10:51
Locatie: Papendrecht

Re: Van GT naar Ecoboost

Bericht door Josato »

Carola schreef: zo 21 feb, 2021 22:25 Afbeelding

hele mooie auto! Ik en mijn zoontje kunnen zeggen dat we in uw auto hebben gezeten :lol:
Van de zomer in Dirksland geweest en de witte en de zwarte kunnen bewonderen. Ik wilde de witte wel heeel graag hebben. Maar we moesten nog even sparen. En toen was die verkocht :lol: Veel plezier met deze mooie auto. Hopelijk kunnen we de zwarte en de witte ooit herenigen :lol: (als ik mijn vriend zover krijg om de zwarte te kopen

Afbeelding
Dank je wel!
Wij gingen eigenlijk voor de zwarte Mustang bij VS-import maar bij binnenkomst werd ik direct verliefd op de witte..
Gelukkig konden we gelijk een proefrit maken en heb ik nog een proefrit gemaakt in een andere zwarte mustang maar uiteindelijk voor de witte gekozen.
Nog geen dag spijt van gehad.
Zodra er weer Mustang meetings mogelijk zijn ben ik daarbij en kunnen we ze hopelijk herenigen :lol:.
Uiteraard kunnen jullie nog in de Mustang plaats nemen voor een paar foto's, als jullie dat dan nog willen natuurlijk.
Vandaag was gisteren morgen
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”