Shaun is home

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Shaun is home

Bericht door MarisGT »

Eindelijk, 103 dagen na aankoop, precies 100 dagen nadat hij naar Hennie is gegaan voor zijn inburgeringscursus hebben we gisteren Shaun opgehaald.. Als een kind zo blij ben ik..
Nog een paar dingetjes moeten opgelost worden en zo staat hij de komende weken nog een paar x in een garage.. Gisteren begaf zijn koelven het, gelukkig nog bij Hennie.. Gek zicht hoor, al die rook.. Hij dacht vast dat hij wel mocht roken.. Jammer joh, dus niet. Dus dat wordt dinsdag/woensdag opgelost.
Donderdag naar Ford garage Pols in Hilversum voor zijn airbag recall en over 1.5 week om de airco te repareren en vullen..
Dus hij heeft nog wel een paar dingetjes, maar dt mag de pret niet drukken.
Toen we thuis waren heb ik hem eerst eens lekker gewassen, alle randjes, kiertjes en hoekjes uitgesopt en gepoetst.. Want hij was vies van het rijden..Dik 2 uur bezig geweest... en toen was hij schoon..
Vandaag een rondje zuidwest nederland gedaan, eerst naar Dordt, naar een dochter die helemaal door het dolle was en daarna naar mijn zoon in Zeeland, die helemaal over the moon was, want die kreeg, zoals ik hem had beloofd, de sleutels in zijn hand om eens een stuk te rijden..
Dat bekkie van hem was 1000 punten waard.. De adrenalinekick die het hem en mij gaf is onbeschrijfelijk.
En meeeen, wat een fijne auto en wat wordt er veel naar je gekeken en duimen omhoog gestoken.. Ik heb nog nooit zoveel complimenten over een auto op een dag gehoord.. Nou ja, auto... meer dan een auto..
Eigenlijk moest ik hem weer wassen toen ik weer terug was, al die vieze vliegenvlekjes, maar dat heeft de regen van me overgenomen..
Damn, wat ben ik een trotse Mustang mutsAfbeelding straalverliefdAfbeelding

Meet Shaun, mijn wolf in schaapskleren...
Afbeelding

En het schaapje waar hij naar vernoemd isAfbeelding Dit kopje komt in zwart/wit op mijn wielnaafdoppen..
Afbeelding


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Gebruikersavatar
Hamster
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 jul, 2016 12:49

Re: Shaun is home

Bericht door Hamster »

Gefeli! :up:
Iedere dag is een schooldag
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Shaun is home

Bericht door petersdappie »

Mooie auto, geniet ervan!!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
RedGt
Berichten: 509
Lid geworden op: ma 17 sep, 2012 21:02
Locatie: Prov.Groningen

Re: Shaun is home

Bericht door RedGt »

Enjoy :up:

Gr. RedGT
Mustang 2006 Coupe GT.
-Torch Red-
- 4.6 V8 -
-Shaker 500 -
-GT500KR Mufflers -
-One piece driveshaft-
-Shelby GT wheels-
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”