Red Bull

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
FredB
Berichten: 81
Lid geworden op: di 29 jul, 2014 18:18
Locatie: Bodegraven

Re: Red Bull

Bericht door FredB »

Dan wordt het nu tijd om te gaan rijden! :lol:
live today nobody promised you tomorrow

2016 GT Convertible
2013 V6 Convertible Premium
2007 V6 Convertible
Grey Mustang Registry #8604
Gebruikersavatar
1967coupe
Adverteerder
Berichten: 7968
Lid geworden op: za 25 sep, 2004 17:54
Locatie: Dalfsen
Contacteer:

Re: Red Bull

Bericht door 1967coupe »

Hele verhaal gevolgd, erg vermakelijk en ik denk dat ik klaar ben voor een nieuwe :lol:
Europees importeur van de snake-eyes http://www.snake-eyeshop.eu
US Car Gifts nu ook op facebook, https://www.facebook.com/pages/US-Car-G ... 5142961549
http://www.uscargifts.nl
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

1967coupe schreef: wo 15 apr, 2020 04:56 Hele verhaal gevolgd, erg vermakelijk en ik denk dat ik klaar ben voor een nieuwe :lol:
Sorry, het is niet mijn bedoeling om je op kosten te jagen................
Gebruikersavatar
petersdappie
Berichten: 350
Lid geworden op: zo 12 jan, 2014 19:02
Locatie: Noord-Holland

Re: Red Bull

Bericht door petersdappie »

Heb het verhaal gevolgd. Knap. Vroeger las ik dat ook allemaal. Nu doe ik dat niet meer. Gemakzucht en geen zin in. Of ik moet specifiek iets persee iets willen weten. Ik ben de knopjes denk ik ook beu. Denk dat ik de motorkap 1 x per jaar open maak. Geen druppel olie verbruik. Saai. Haha. Kijk wel mee met de monteur. Was hem elke week met de hand en spoel af met hoge druk. Weer of geen weer. Zo blijft hij mooi. Verder alleen maar genieten van de mustang. Gr. Theo


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Dank je, maar 'knap' is niet zozeer het woord hoor. Ik wil het gewoon allemaal weten wat er in staat. Sommigen denken daarbij misschien dat ik tijd te veel heb, maar dat is echt niet zo hoor. Dat heb ik tussen de verhalen door ook wel duidelijk gemaakt denk ik. Het is meer het op de juiste manier je tijd indelen, en je zegt het al, je moet er zin in hebben. Als ik begin, heb ik de drang om het af te maken. Kijk, de auto schoon maken of de tuin doen vind ik ook eigenlijk niet leuk, maar als het klaar is denk ik: zo, dat staat er weer netjes bij.

Ik vermoed trouwens dat het topic nog niet klaar is hoor. Ik heb de OM dan uit, er blijven nog genoeg zaken over. Zo blijf ik me b.v. verbazen over die MP3. Ik las eerst dat hij 500 (of zo) bestanden kon afspelen, maar gisteren een rit gemaakt en toen gaf hij weer aan dat hij er 999 kon afspelen. Uiteraard direct het laatste mapje op de stick uitgeprobeerd, en dat speelt hij gewoon. Geen idee of dat meer of minder dan 999 nummers zijn.......EN: het stickje is pas half vol ook nog! Ik las nog het een en ander, dat ga ik dus allemaal nog uitproberen. Wordt ongetwijfeld vervolgd, maar nu eerst aan het werk......
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Vandaag eerst twee mapjes toegevoegd aan het stickje: foto's (Jpeg's) en een map met daarin een AVI-filmpje. De mapjes op zich worden niet eens weergegeven in het menu, maar de MP3's kunnen nog steeds probleemloos worden weergegeven. Je kunt dus mapjes bijvoegen die je alleen thuis kunt afspelen.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Als jullie soms dachten dat ik klaar was met die MP3's........dus niet.

De OM zegt dat er CD's afgespeeld kunnen worden, maar is wat onduidelijk over een MP3 en/of CDR's.

Goed, eerst maar een gewone CD. Welke? Omdat ik wel eens meemaakte dat een speler mijn CD's 'opvrat', en ik geen ervaring heb met deze speler, eerst maar een CD afgespeeld waarvan het me niet uitmaakt of ik hem verspeel: 'De Kees-CD'.
Echt waar, het is een CD waarop allerlei liedjes staan waarin de naam Kees voorkomt. Ooit eens voor een verjaardag gekregen, de helft gespeeld, daarna afgezet......waardeloos dus.

Deze koop-CD wordt gewoon afgespeeld. Daarna een zelf opgenomen MP3 CDr er in.......YES!!!!!! Deze wordt ook herkend, en gewoon afgespeeld! Kortom, twee vliegen in 1 klap: hij speelt MP3 (en ook WMA zag ik in het scherm, maar die heb ik niet) en ook CDr's!
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Red Bull

Bericht door MarisGT »

De Keescd... :lol: :lol: Ben niet echt nieuwsgierig naar de liedjes die er op staan, maar echt tee grappig.. Je Stang deed zn oordoppen wel in zeker? :mrgreen:
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ja, het is een ding dat k normaal gesproken zou weggooien, maar ik kreeg hem op mijn verjaardag een paar jaar terug. Ik wist niet wat ik zag toen ik de titel las! En ik kan hem niet echt weggooien, want stel dat de gevers hem weer eens willen horen........trouwens, als mijn Mustang DEZE afspeelt, dan speelt hij ALLES af......moet je maar denken.
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Red Bull

Bericht door MarisGT »

Hahaha, bij mij in de auto is straks een restrictie, geen Hollandse meezingers ( op klein orkest en toontje lager na )... verder kan veel, gelukkig zit er een usb ding in, dus dat wordt ipod of telefoon.. Geen idee of de cd wisselaar het doet eigenlijk.. Wie weet weet Hennie dat wel... :D
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Maris, in jouw auto zit standaard geen MP3 aansluiting, maar WEL een ZES CD/MP3 speler! Je kunt er zes CD's achter elkaar in zetten, en je kunt iedere CD kiezen. Ik heb er in 11 jaar geloof ik drie keer andere CD's in gezet. Wat Nederlandse muziek betreft, ik heb Boudewijn de Groot er op staan.
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Red Bull

Bericht door MarisGT »

Er zit gelukkig in die van mij ook een usb aansluiting en aux, in de middenconsole, dus mijn podje past :) , bij mij staat er veel hard op, maar ook fijne deephouse zoals “ de Kunstenaar” een nld dj, maar zooo relaxed..
En anders gaan mijn cd’s weer eens een keer gedraaid worden :D
Hopelijk hebben we de grootste wachttijd erop zitten, wil net als jullie rijden....
Heb je je red bull al een eind naar wens nu Kees?
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Goed zo. De Red Bull is erg fijn om mee te rijden, en er zijn altijd goede en minder goede dingen aan zo'n machine. Als je tijd hebt (haha) kun je mijn inmiddels 19 pagina's lange verslag lezen........of het aparte topic 'MP3'.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

Ik ontdekte toen ik hem kocht al dat het linker spatbord en de voorspoiler bij de koplamp niet goed aan elkaar aansloten. Ik drukte het bij elkaar hoorde een klikje. Toen sloten ze wel goed op elkaar aan. Na een dag waren ze weer uit elkaar 'geplopt'. Daarna met wat meer kracht op diverse plekken weer bij elkaar gebracht en naderhand nog een paar keer herhaald. Nu blijft de zaak al geruime tijd goed zitten.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Red Bull

Bericht door keesie25 »

FredB, hoe is het inmiddels met je 'keramische coating'? We horen er niets over, dus waarschijnlijk ben je voortdurend aan het rijden........
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”