Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Je hoeft geen account te hebben....gewoon je foto uploaden.......

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door SanQ »

Staar je niet blind op die garantie van Avery maar laat deze door de wrapper schriftelijk bevestigen, die 4 jaar garantie geeft Avery voor de colorflow's alleen op verticale delen, de garantie voor horizontale delen is 1 jaar, in extreme gebieden is de garantie voor horizontaal geplakte delen zelfs maar 4 maanden....
Ticking away the moments that make up a dull day......
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door ErwinM »

SanQ schreef: do 14 mar, 2019 11:14 Staar je niet blind op die garantie van Avery maar laat deze door de wrapper schriftelijk bevestigen, die 4 jaar garantie geeft Avery voor de colorflow's alleen op verticale delen, de garantie voor horizontale delen is 1 jaar, in extreme gebieden is de garantie voor horizontaal geplakte delen zelfs maar 4 maanden....
Mijn auto staat 90% van de tijd overdekt of binnen. Verder is de folie behandeld met een extra coating laag. Ik hoop dat dit samen voldoende gaat zijn om het een tijdje vol te houden.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door SanQ »

Zag net het filmpje, dit is wel volgens het boekje gedaan.
ik zie vaker knoeiwerk dan vakwerk voorbijkomen....
Ticking away the moments that make up a dull day......
TTarmor
Berichten: 302
Lid geworden op: ma 01 okt, 2018 19:07

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door TTarmor »

Het zou bijna wel moeten dat het zo lang mee gaat. Mijn Mustang is parelmoer wit gedipt en dat is toch minder sterk dan een wrap. Bij mij wordt beweerd dat het zeker 3 tot 4 jaar mooi moet blijven voordat het minder wordt. Met een wrap en overdekt moet het zeker langer zijn
2015 Mustang V6 convertible, Deep Impact Blue
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door ErwinM »

SanQ schreef: vr 15 mar, 2019 09:34 Zag net het filmpje, dit is wel volgens het boekje gedaan.
ik zie vaker knoeiwerk dan vakwerk voorbijkomen....
Deze lui zijn echt heel goed. Goedkoop is het niet, maar je krijgt er ook iets voor. Sèrge is een perfectionist. Ze zijn dan ook ruim anderhalve week bezig geweest met alles. Als je de rest van z'n kanaal bekijkt dan zie je dat ie de meest exclusieve wagens in z'n shop heeft. Dat wil overigens niet zeggen dat je niet ook met een Fiesta langs mag komen. Echter hebben de meeste mensen met een Fiesta niet meer dan 1000 euro over voor een coating. Iemand met een paar miljoen kostende Bugatti Veyron of Chiron wil uiteraard de maximale bescherming.
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door SanQ »

Als je een auto tijdelijk (ons advies is maximaal 4 jaar) van uiterlijk wil veranderen dan is een wrap de oplossing, anders kan je hem beter spuiten.
Soms is spuiten zelfs goedkoper dan wrappen.
TTarmor schreef: vr 15 mar, 2019 10:13 Het zou bijna wel moeten dat het zo lang mee gaat. Mijn Mustang is parelmoer wit gedipt en dat is toch minder sterk dan een wrap. Bij mij wordt beweerd dat het zeker 3 tot 4 jaar mooi moet blijven voordat het minder wordt. Met een wrap en overdekt moet het zeker langer zijn
Ticking away the moments that make up a dull day......
Gebruikersavatar
ErwinM
Berichten: 312
Lid geworden op: ma 18 mei, 2015 23:36

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door ErwinM »

SanQ schreef: vr 15 mar, 2019 20:45 Als je een auto tijdelijk (ons advies is maximaal 4 jaar) van uiterlijk wil veranderen dan is een wrap de oplossing, anders kan je hem beter spuiten.
Soms is spuiten zelfs goedkoper dan wrappen.
Denk dat spuiten met pearls om een vergelijkbaar effect te krijgen ook erg duur is?
Erwin - 2015 GT Fastback (Roaring Thunder)
Previous: 2015 Ecoboost Fastback (1e levering in NL)
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Mustang GT 2015 "Roaring Thunder" wrap

Bericht door SanQ »

Hangt er helemaal van af welke levensduur je wenst,

Als je een nieuwe Cayenne koopt in zilvermetallic en deze wrapped brengt hij na 3 jaar met de wrap verwijderd bij inruil heel veel meer op, je verdient dan de kosten van de wrap dik terug en hebt 3 jaar rondgereden met een auto in een gave kleur.
Wil je met dezelfde auto gewoon 10 of 12 jaar blijven rijden heb je de keuze van 3 of 4 keer wrappen of 1 keer spuiten.
Bedrijfsauto's die ook langere tijd mee moeten gaan kiezen we vaak voor een combinatie,
https://www.facebook.com/ADALReclame/ph ... =3&theater
dit voertuig is het blauw gespoten en de toekan en teksten beletterd.

We zien trouwens wel een verschuiving naar wrappen met transparante beschermende folie's om het voertuig gewoon in zijn eigen kleur te houden.
Ticking away the moments that make up a dull day......
Plaats reactie

Terug naar “Show je Mustang of Ford hier.....”