USA contact

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: USA contact

Bericht door keesie25 »

Ronald, bedankt voor je verhaal, GRANDIOOS! Zo goed om te weten dat het ook op die manier kan, en leuk dat jullie contact met elkaar hebben. Is dit de eerste eigenaar die je kent?
Gebruikersavatar
saf1908
Berichten: 1627
Lid geworden op: vr 04 mei, 2012 19:48

Re: USA contact

Bericht door saf1908 »

Leuk verhaal! Ik moet het er toch maar een keer op wagen.
1966 Mustang Fastback
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: USA contact

Bericht door Eric »

Het maakt natuurlijk ook wel een groot verschil of je een eerdere eigenaar aanschrijft of een of andere onbenullige Amerikaanse autoverkoper.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: USA contact

Bericht door keesie25 »

Ja, dat is waar, maar de vorige eigenaar van mijn wagen is een onbenullige Nederlander.........
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: USA contact

Bericht door MarisGT »

Eric schreef: za 28 nov, 2020 16:25 Het maakt natuurlijk ook wel een groot verschil of je een eerdere eigenaar aanschrijft of een of andere onbenullige Amerikaanse autoverkoper.


Helaas werkte dat bij mij zo niet, keurig begin augustus een handgeschreven brief naar dhr N Patterson in Clinton Township gestuurd, maar tot op heden geen enkele reactie.. Zal wel bang zijn dat ik hem een zaak aanspan ofzo..
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: USA contact

Bericht door keesie25 »

Tja, vandaag weer een reclame ontvangen van Hennesey Ford USA. Mijn antwoord:

Dear Sirs,
Since two of your workers (independant of each other) did not reply to several of my mails I would appreciate it if you can stop sending me information.

Regards
Kees.......(Holland-Europe)
Owner of a car bought with you.
Laatst gewijzigd door keesie25 op za 06 mar, 2021 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: USA contact

Bericht door Dakloos »

Ik heb bij mijn eerste Mustang, via de rekeningen die erbij zaten, ook contact gezocht met de vorige (eerste) eigenaren. Die waren super enthousiast en ik heb ze, toen ik reizen naar de VS nog leuk vond, 2x bezocht en zelfs nog een keer mogen blijven eten. Het was al een ouder geëmigreerd Scandinavisch echtpaar in de buurt van San Fransisco, op een gegeven ogenblik verwaterde het contact. Ze zullen inmiddels wel overleden zijn :(

Ik kan me voorstellen dat je als verkoper of dealer het je geen donder kan schelen als iemand van ver weg contact met je zoekt. Het is voor die mensen gewoon werk, niet een hobby of een passie.....die gasten ploffen na een lange dag werken op de bank net als Al Bundy en vinden het allemaal wel best.
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: USA contact

Bericht door keesie25 »

Dat is waar Edwin, gelukkig kan het ook anders zoals sommige eerdere postings bewezen hebben. Punt is gewoon, as je toch geen contact met me wil, waarom stuur je me dan reclame? Natuurlijk, het is een automaat, maar ze begrijpen niet dat dit op den lange duur ook tegen ze kan werken. Dat bedrijf? Nee, daar moet je niks kopen want hun aftersales is waardeloos......
Gebruikersavatar
Dakloos
Super User
Berichten: 5530
Lid geworden op: za 17 jun, 2006 11:16

Re: USA contact

Bericht door Dakloos »

keesie25 schreef: za 06 mar, 2021 10:06 maar ze begrijpen niet dat dit op den lange duur ook tegen ze kan werken. Dat bedrijf? Nee, daar moet je niks kopen want hun aftersales is waardeloos......
Welke "aftersales" bedoel je Cees? Dat je geen fatsoenlijk antwoord van ze krijgt? Misschien zijn ze qua service en reparatie wel hartstikke goed in hun "hometown"...
Erwin

1966 convertible
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: USA contact

Bericht door keesie25 »

Nou, om te beginnen kan het natuurlijk zomaar zijn dat iemand HIER dit leest en doorgeeft aan anderen. Stel dat er iemand zomaar naar Amerika gaat of er al is, en dan verliezen ze zomaar misschien een potentiële klant. Ja, ik weet het, dat is er dan maar EEN. Maar wij weten de kracht van clubs en internet. Er zijn allerlei voorbeelden van zaken die failliet gingen vanwege wanbeleid, en even zo vele worden groter omdat mensen positieve reacties doorgeven aan elkaar. Het is simpel: ik koop iets en zeg tegen jou (feedback....) dat het goed ging of niet. Zo komen er bepaalde merken bij mij niet meer in.
Ik laat het overigens weten als ik nog een reactie krijg.
Gebruikersavatar
MarisGT
Berichten: 147
Lid geworden op: zo 14 jan, 2018 12:20
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: USA contact

Bericht door MarisGT »

MarisGT schreef: zo 29 nov, 2020 08:15
Eric schreef: za 28 nov, 2020 16:25 Het maakt natuurlijk ook wel een groot verschil of je een eerdere eigenaar aanschrijft of een of andere onbenullige Amerikaanse autoverkoper.


Helaas werkte dat bij mij zo niet, keurig begin augustus een handgeschreven brief naar dhr N Patterson in Clinton Township gestuurd, maar tot op heden geen enkele reactie.. Zal wel bang zijn dat ik hem een zaak aanspan ofzo..
Bij mij kwam er uiteindelijk via Facebook leuk contact met Nick tot stand... Hij was verrast dat zn oude mustang aan de andere kant van de wereld is..
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”