Alarm

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Alarm

Bericht door Eric »

Bij Centraal Beheer vervalt de verplichting voor een trackingsysteem vanaf 1 januari van het jaar waarin de auto 5 jaar oud wordt. Dat staat niet expliciet in de voorwaarden maar is wel zo. Doe er je voordeel mee.
Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Alarm

Bericht door peer »

Klopt Eric, ik ga mijn abbo ook niet verlengen aangezien die van mij van 2016 is.

Het is alleen wel lullig als je jaren verzekerd bent, je auto wordt gestolen en dan zeggen ze 'Ja maar hier staat dat je alarm niet voldoende is'. En geloof me, met dit soort bedragen proberen ze er wel onderuit te komen.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Alarm

Bericht door keesie25 »

Ik kocht mijn auto vorig jaar, eind februari. Hij is van eind februari 2015. Exact 5 jaar oud dus. Hoewel er een tracking systeem in zit van de vorige eigenaar had mijn verzekering ook de stelling: na 5 jaar is een alarm genoeg en hoeft een tracking systeem niet meer.
Gebruikersavatar
cenobyte
Berichten: 126
Lid geworden op: ma 09 aug, 2010 07:18
Contacteer:

Re: Alarm

Bericht door cenobyte »

Eric schreef: di 04 mei, 2021 15:38 Bij Centraal Beheer vervalt de verplichting voor een trackingsysteem vanaf 1 januari van het jaar waarin de auto 5 jaar oud wordt. Dat staat niet expliciet in de voorwaarden maar is wel zo. Doe er je voordeel mee.
Ah ja, dat was het inderdaad. En als je de verzekering afsluit in het jaar dat je auto 5 jaar oud wordt (zoals de mijne) dan hoefde het ook niet meer.
Groetjes,
Mario

2017 Mustang GT convertible Ruby Red
1986 Corvette Indy 500 Pace Car convertible
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”