Temperatuur

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Temperatuur

Bericht door keesie25 »

Ik weet het, ik ben dom.

Wat betekent bij het rode pijltje de temperatuur? Zal wel buitentemperatuur zijn, maar nergens in de handleiding zie ik dit staan. En dan dit: als ik de temperatuur in de auto EENMALIG wil verhogen of verlagen, kan ik dit dan doen met EEN druk op EEN knop?

Afbeelding
Gebruikersavatar
Josato
Berichten: 72
Lid geworden op: zo 16 sep, 2018 10:51
Locatie: Papendrecht

Re: Temperatuur

Bericht door Josato »

keesie25 schreef: do 12 nov, 2020 15:39 Ik weet het, ik ben dom.

Wat betekent bij het rode pijltje de temperatuur? Zal wel buitentemperatuur zijn, maar nergens in de handleiding zie ik dit staan. En dan dit: als ik de temperatuur in de auto EENMALIG wil verhogen of verlagen, kan ik dit dan doen met EEN druk op EEN knop?

Afbeelding
Op je 1ste vraag heb ik wel een antwoord, dit is inderdaad de buiten temperatuur. Via je instellingen kan je dit ook op °C zetten ipv Fahrenheit.
Vandaag was gisteren morgen
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Temperatuur

Bericht door Eric »

Waarom heb je er geen SD card met navigatiedata in zitten?
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Temperatuur

Bericht door keesie25 »

Ho ho. Het plaatje is van het internet. Het is veel duidelijker dan de foto's van mezelf, vandaar. Uiteraard staat mijn temperatuur op Celcius. Nergens in handleiding of op het net kon ik de bevestiging vinden dat naast het tijdklokje de buitentemperatuur vermeld staat. SD kaart met navi zit er uiteraard in.
En dan nu nog de eenknopsinstelling voor de binnentemperatuur.........
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Temperatuur

Bericht door keesie25 »

Het lijkt er op dat niemand het dus weet........of ik ben dus dom.
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Temperatuur

Bericht door Eric »

Als je de binnentemperatuur in één keer wilt kunnen verzetten (met de linker tuimelschakelaar) dan moet je in dit scherm dual uitschakelen.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Temperatuur

Bericht door keesie25 »

Dank je Eric, dat zal ik binnenkort eens proberen.
Ik lees trouwens op US sites dat er meer eigenaren vragen over hebben. Zoals: kun je KIEZEN: snel of langzaam naar de gewenste/persoonlijke binnentemperatuur?
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: Temperatuur

Bericht door Eric »

Het snelste is de spraakbediening gebruiken. Set temperature to 21.
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Temperatuur

Bericht door keesie25 »

Daar had ik NOOIT aan gedacht.........!!!!
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: Temperatuur

Bericht door RalphB »

Och ja, dat zit er inderdaad ook op😅 helemaal vergeten. Moet zeggen dat ik nu na 5mnd nog aan het wennen ben aan alle opties
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Temperatuur

Bericht door keesie25 »

Ik heb hetzelfde als jij Ralph. Ook ik kom iedere keer weer dingen tegen waarvan ik het niet wist dat het er op zit. Ik gebruik de auto ook niet vaak, en iedere keer als ik rijd denk ik: ik blijf overal vanaf, want ik RIJD NU, en ik wil dat dat zo blijft...........
Gebruikersavatar
keesie25
Berichten: 1609
Lid geworden op: vr 05 feb, 2010 14:50
Locatie: Noord Holland

Re: Temperatuur

Bericht door keesie25 »

Nou, mooi weer, dus vandaag een ritje. Eric, bedankt weer: de spraak knop op het stuur geactiveerd, en je zegt dan: climate. Daarna vraagt die aardige juffrouw in het Engels: do you want to change the temperature ? Ik zeg: yes (staat al ingesteld op Celcius) en mevrouw zegt: raise the temperature from 20 (stond dus zo ingesteld) to 21 degrees? Ik zeg: yes, en zij zegt: confirmed. SCHITTEREND! Ik vraag me af of ZIJ de nieuwe instelling in HAAR geheugen houdt, zal wel.
Eindelijk gewoon een vrouw die doet wat ik wil!
Gebruikersavatar
RalphB
Berichten: 38
Lid geworden op: di 02 jul, 2019 16:27

Re: Temperatuur

Bericht door RalphB »

Hahaha, ik zoek ook een nieuwe vrouw. Maar bij die mag wel af en toe tegengas gegeven worden. Houdt het spannend😇😈. Hetgeen dat ik met de auto niet wens. ZIJ onthoudt de temperatuur ja.
Ik was bij iemand op visite, gaat de deurbel... komt diegene terug, tis voor jou... Ik verwonderd: huh?! Kwam de buurt jeugd vragen of ik de auto eens wilde laten horen omdat ze nooit zo'n dikke auto's in hun buurt hadden😂😂😂 (Maar goed dat er sinds een maand MBRP onder ligt, anders was het maar een bescheiden brulletje geweest😅)
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”