Mustang 2015 pearl white wrap

Voor alle vragen betreffende de nieuwe Ford/Mustangs vanaf 2015

Moderator: Shelby GT-H

Gebruikersavatar
peer
Berichten: 2486
Lid geworden op: zo 26 sep, 2004 10:57

Re: Mustang 2015 pearl white wrap

Bericht door peer »

Mijn enige ervaring met wrap was dat het na 3 jaar al niet meer om aan te zien was. De auto stond wel altijd buiten en reed door weer en wind. Maar na 2 jaar begon de boel te verkleuren, na 3 jaar was het echt lelijk geworden, toen heb ik het nog wel laten oppoetsen en toen was het een half jaar lang weer netjes. Daarna werd het heel snel erger. En dit was geen goedkope rommel, gewoon 3M.

Als de verkopers al vertellen 3-5 jaar, ga er maar vanuit dat het eerder bij de 3 zit dan bij de 5 ;)
Gebruikersavatar
SanQ
Berichten: 453
Lid geworden op: vr 23 mei, 2014 09:21
Locatie: Alphen aan den Rijn
Contacteer:

Re: Mustang 2015 pearl white wrap

Bericht door SanQ »

Als je een auto goed wil wrappen zul je hem net zo moeten strippen als om hem goed te spuiten......

Er zijn een hele hoop beunhazen die denken dat ze een auto kunnen wrappen, ik heb hier wel eens auto's gezien die ze voor 1500,- gedaan hadden en waar ik na een halve zijkant gezien te hebben maar gestopt ben om de fouten te vertellen aan de eigenaar, Een goede wrap op een gemiddelde middenklasser heb je het zomaar over 3500,- exclusief BTW en dan zijn de binnenkanten van de instap en/of deuren nog niet inbegrepen, voor de binnenzijde van 4 deuren en de instap heb je het zomaar over 16 manuren.
Lijkt een hoop geld maar om je een idee te geven, wij hebben voor een klant van ons een zilvermetallic Cayenne in een matte gunmetalgrey gewrapped, een extra kostenplaatje van bijna 7000,- exclusief BTW op een aanschaf van een kleine 200.000,-, Voor inruil eind verleden jaar is de wrap door ons gedemonteerd na 3 jaar en er kwam een zo goed als nieuwe laklaag te voorschijn waardoor de inruilprijs er meer dan 10.000,- hoger was....
Volgende maand komt er een nieuwe en die gaan we ook weer wrappen ☺
Ticking away the moments that make up a dull day......
Plaats reactie

Terug naar “2015 - Current”