voor bruiloft

Aanbod van wagens die beschikbaar zijn voor feesten en/of partijen

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
jelena1
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 18 mar, 2019 11:24

voor bruiloft

Bericht door jelena1 »

Hallo
Ik had het al op fb geprobeerd maar iedereen lachte me daar uit, dus ik probeer het hier.
Volgend jaar mei ga ik trouwen en als verassing zou ik voor mn vriend een Ford mustang willen regelen. Als het zou kunnen zouden ook drie kinderen mee moeten. Als dit niet lukt dan moeten ze met een andere mee rijden.
Het gaat alleen maar om een ritje vanuit de buurt van Arnhem naar de trouwlocatie, max 30 min rijden. Evt nog een paar foto's voor de bruidsreportage en dat is het. Als ik dit via de reguliere sites doe voor bruidsauto's ben ik kapitaal kwijt wat we niet hebben en voor de tijd die we maar nodig hebben ook onzinnig.
Is er hier iemand die mijn vriend blij zou kunnen maken. Eea is natuurlijk te bespreken.
Bedankt alvast.
Gebruikersavatar
DanielSmit
Berichten: 728
Lid geworden op: wo 09 apr, 2014 10:15
Locatie: Zuid Holland

Re: voor bruiloft

Bericht door DanielSmit »

Misschien handig om iets specifieker te zijn welk model/bouwjaar enz. 3 kinderen word denk ik erg lastig omdat zover ik weet bijna alle modellen een transmissietunnel hebben onder de achtebank door en dus geen 5e zitplaats.

Succes met de zoektocht verder.
Gewoon omdat het kan :)
1965coupe
Berichten: 130
Lid geworden op: vr 16 okt, 2009 22:13

Re: voor bruiloft

Bericht door 1965coupe »

Jelena,
Ik heb u reeds n privebericht gezonden
Hoor graag uw reactie
TVS
Berichten: 147
Lid geworden op: wo 04 dec, 2013 02:20
Locatie: Arnhem

Re: voor bruiloft

Bericht door TVS »

Misschien erbij vermelden dat het gratis moet zijn? Want zodra je iets aanbied en zegt dat het minder kost als de €325 huur die ze elders kwijt zou zijn reageert ze niet meer.
NEW: Mustang Fastback Ecoboost Color Magnetic Grey
OLD: Mustang Fastback 4.0 V6 Color Candy Apple Red

Pas Op, Het rijden in een Ford Mustang kan serieus nekklachten bij voorbijgangers veroorzaken :)
Plaats reactie

Terug naar “verhuur voor feesten en partijen”