Gezocht d. blauwe Mustang bruiloft 26-5-'17

Aanbod van wagens die beschikbaar zijn voor feesten en/of partijen

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Elvera7
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 12 feb, 2016 13:18

Gezocht d. blauwe Mustang bruiloft 26-5-'17

Bericht door Elvera7 »

Voor onze bruiloft op 26-05-2017 ben ik op zoek naar een donkerblauwe Ford Mustang. Het gaat hierbij om een auto met bouwjaar uit de jaren 60 ongeveer, liefste cabriolet. Wij wonen zelf in Dordrecht en trouwen hier in de regio (Dordrecht/Rotterdam) of regio Breda; we zijn hier nog niet helemaal uit maar de locatie zal maximaal een half uur rijden zijn vanaf Dordrecht. In principe is het voor de periode van half 11 t/m half 5 ongeveer, dus praktisch de hele dag. Met of zonder chauffeur maakt ons niet echt uit. Mijn vriend zou het super vinden om zelf te mogen rijden maar ik had hier en daar al begrepen dat dat lastig is :wink: We hebben tot nu toe wel één donkerblauwe Mustang cabriolet gevonden maar ik twijfel over de prijs dus ik zou graag willen weten of dit een goede prijs is of niet. Hopelijk kunnen jullie ons iets verder helpen!
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Gezocht d. blauwe Mustang bruiloft 26-5-'17

Bericht door Mack »

Geen cabrio, geen oude maar wel blauw :-) En uit de buurt...

Het duurt nog even (2017 :shock: ) maar mocht je er tegen die tijd niet uit zijn, dan kan ik misschien wat betekenen.
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Mitch
Berichten: 1539
Lid geworden op: za 16 okt, 2010 10:20
Locatie: De Maasdijk, Westland

Re: Gezocht d. blauwe Mustang bruiloft 26-5-'17

Bericht door Mitch »

Hallo,

Ik heb een blauwe met wit dak 1965. Maar geen cabriolet. Woon redelijk dichtbij. Je moet er rekening mee houden dat mensen een stuk moeten rijden naar jullie. Dan de hele dag aanwezig zijn en weer terug. Plus 9 van de 10 x een dag vrij nemen. Vandaar dat de prijs relatief hoog is. Het is maar net wat de verwachtingen zijn uiteraard.

Zelf rijden wat je al zegt wordt moeilijk ivm de verzekering die het niet dekt als er wat gebeurd. Ik zou jullie best willen helpen tegen die tijd.

Gr. mitch
'68 Coupe
'05 GT Vert... sold
'65 Coupe... sold
'05 Supercharged GT... sold
'65 Coupe... sold
Plaats reactie

Terug naar “verhuur voor feesten en partijen”