Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Aanbod van wagens die beschikbaar zijn voor feesten en/of partijen

Moderator: Shelby GT-H

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1805
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Big_fun_58 »

Toen een hele goede Peugeot en Citroën zakerelatie hoorde dat ik "in de Mustangs" zat :shock: heeft hij direct het volgende verzoek gedaan:

Is iemand bereid om voor het huwelijk van zijn dochter op 22 mei 2015 een paar uurtjes beschikbaar te zijn met zijn Ford Mustang om het bruidspaar te vervoeren (in de omgeving van Mijdrecht, Maarsen?

Nou kan ze natuurlijk ook een mooie Peugeot of Citroën uitzoeken maar wat ze eigenlijk willen is iets anders, iets historisch, stoers, sportiefs! Zij willen het liefst een Ford Mustang!

De rit zou op 22 mei 2015 gaan vanuit Mijdrecht naar “De Fabrique” in Maarssen waar foto’s genomen worden.
En vandaar door naar Het Kasteel in Montfoort waar de overige festiviteiten plaats vinden.
Daar is geen verder vervoer meer nodig.

De bruidegom is een ervaren serieuze chauffeur (die regelmatig in Citroën oldtimers rijdt) zou graag de hierboven genoemde ritjes zelf willen rijden.

Het zou mooi zijn als iemand bereid is om met een fraaie Ford Mustang dat vervoer te verzorgen. Uiteraard tegen vergoeding.
De jongelui hebben een beperkt budget dus als het kan bij voorkeur "een kleine vergoeding".

“De Fabrique” is een zeer fraaie industriële locatie dus als tegenprestatie kunnen we zorgen voor een paar mooie foto’s van uw Mustang in die omgeving.

Als iemand deze mensen een groot plezier willen doen dan kunnen jullie een PB-tje sturen dan breng ik jullie direct in contact met mijn relatie zodat jullie dit per e-mail/telefoon kunnen afhandelen.

Alvast bedankt!
:ok:
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1805
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Big_fun_58 »

1 mogelijke aanmelding binnen. Is nog niet zeker.

Zijn er nog andere die mij kunnen helpen?
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Gebruikersavatar
Mack
Super User
Berichten: 5108
Lid geworden op: ma 30 jan, 2006 13:43
Locatie: Rotterdam

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Mack »

Big_fun_58 schreef:Nou kan ze natuurlijk ook een mooie Peugeot of Citroën uitzoeken maar wat ze eigenlijk willen is iets anders, iets historisch, stoers, sportiefs! Zij willen het liefst een Ford Mustang!
Gezien het "iets historisch" neem ik aan dat ze op zoek zijn naar iets van voor 1973?
Mack
1998 Ford Mustang GT
Because BLUE
Gebruikersavatar
Big_fun_58
Berichten: 1805
Lid geworden op: di 26 jul, 2005 12:18
Locatie: Mierlo

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Big_fun_58 »

Mack schreef: Gezien het "iets historisch" neem ik aan dat ze op zoek zijn naar iets van voor 1973?
Ja, inderdaad. Zo heb ik het ook begrepen Mack :D
It's the M@DM@N.......... #>B-)
Dieselhead
Berichten: 2214
Lid geworden op: wo 17 okt, 2012 17:00

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Dieselhead »

Misschien handig om de leeftijd van de serieuze citroen besturende bruidegom te vermelden?

veel oldtimer verzekeringen zullen het niet toestaan dat er een andere bestuurder inzit.
Kleine lettertjes van de klassieker polis maar goed doornemen voor dat men aan het uitlenen gaat.

De Fabrique is zeker een leuke locatie voor foto's. De Fabrique wordt regelmatig afgehuurd door mijn werkgever. Dus ben er al meerdere keren geweest.

Helaas kan ik ze niet helpen aan de mustang.
Gebruikersavatar
Ando
Donateur 2014
Berichten: 4848
Lid geworden op: di 13 apr, 2004 15:19
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Ando »

Een Citroen in nogal wat anders dan een klassieke Mustang. Na 12 jaar reed ik nog met gekromde tenen in de Mustang als het wegdek nat was....

Ik heb aardig wat bruiloften etc. met de Mustang gereden, maar anderen in mijn Mustang rijden: echt niet.
Founder of Mustang Valley

There's a substitude for cubic inches: it's called Garrett T3

Mustang: http://www.mustang66.perronwei.nl
Werk & Sponsor: http://www.frames.nl
Donkervoort: http://www.S8AT.nl
Gebruikersavatar
Marchel
Berichten: 745
Lid geworden op: di 11 jul, 2006 13:16
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Marchel »

Ik heb ook al een paar trouwerijen gereden met mijn blauwe paardje. Maar ik zal niet snel een ander achter het stuur plaats laten nemen. Alleen enkele hele goede vrienden (ook oldtimerbezitters) mogen dat soms.

Meijers in Utrecht heeft een 66 convertible in de verhuur: http://www.meijersautobedrijf.nl/autove ... iolet-1966
Ford Mustang Convertible '66 Arcadian blue
Ford Mustang Fastback '67 Candyapple Red
Volkswagen T2 camper '76 Oranje-wit
Volvo 780 '87 Silverbeige metallic
Gebruikersavatar
SuperDuke
Berichten: 142
Lid geworden op: do 14 apr, 2011 20:33

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door SuperDuke »

OOEHW die meijer heeft mooie wagentjes te huur dan zou ik die ouwe stang laten staan en effe spinnen met de mercedes sls amg.
Gebruikersavatar
Jasper
Berichten: 433
Lid geworden op: do 21 aug, 2008 18:14
Locatie: Noord-west Brabant

Re: Gevraagd: mooie Mustang voor trouwdag 22 mei 2015 omgeving Mijdrecht

Bericht door Jasper »

http://www.classicrides.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

daar is mijn fastback ook heen gegaan, nu als het goed is dus keuze uit cabrio, coupe en fastback.
1965 mustang fastback, 289 2v Prairie bronze. (sold 28-08-2014)
1967 mustang coupe, 289 4v midnight blue.
Plaats reactie

Terug naar “verhuur voor feesten en partijen”