advies alarm en verzekering

Bijna alles is bespreekbaar. Hou het netjes!
Plaats reactie
skifanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 25 nov, 2020 16:19

advies alarm en verzekering

Bericht door skifanaat »

Beste mensen,
Mijn Ford mustang gt convertible uit 2006 staat bijna op kenteken. Nu wordt er gevraagd of ik klasse 3 of 4 alarm wil. Man van assurantiekantoor zegt, dit beter uit te stellen tot deze op kenteken staat. Dat klasse 3 misschien voldoende is, waardoor ik geen abonnementskosten heb.

Hebben jullie hier verder ervaringen mee? Wat is jullie ervaringen met diefstal gevoeligheid? Ik wil in ieder geval een Bearlock er op zetten.

Aangezien het ook weer geen nieuwe auto is, valt all-risk in principe af. Maar ik zou wel voor mini-casco oftewel wa met diefstal kunnen kiezen.

Ik hoor graag jullie ervaringen.
p.s. ik doe dit express via het forum en niet via facebook, want ik wil niet dat iedereen al weet dat ik deze auto gekocht heb ;)
Nikolaas
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 08 jun, 2020 07:33

Re: advies alarm en verzekering

Bericht door Nikolaas »

Hoi,

Mij lijkt klasse 3 voldoende, gepaard met een diefstalverzekering. Maar dat is ook afhankelijk van waar de pony wordt geparkeerd, hoe veilig je buurt is en etc. Ik zou zelf altijd voor WA+ (met diefstal) gaan, want als ze de auto echt willen hebben dan vinden ze wel een manier. Met een diefstalverzekering krijg je tenminste nog enige compensatie. Ik heb zelf wel voor een All-Risk gekozen, kost een 10tje meer per maand maar ik ben wel gelijk verzekerd voor de aanschafwaarde de komende 3 jaar.

Veel plezier met de nieuwe aanwinst!
Magnetic Metallic Mustang GT 2016 (EU Model)
Gebruikersavatar
Eric
Berichten: 2329
Lid geworden op: di 06 jul, 2010 13:21
Contacteer:

Re: advies alarm en verzekering

Bericht door Eric »

Gewoon overstappen naar Centraal Beheer, dan heb je al die alarm onzin niet nodig. Startonderbreker is voldoende.
skifanaat
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 25 nov, 2020 16:19

Re: advies alarm en verzekering

Bericht door skifanaat »

Bedankt voor de tips!
Plaats reactie

Terug naar “Member's Koffiecorner”