Welkom hier op het forum!
Ik ben geen expert hierin, en heb dit nooit aan de hand gehad, maar ben je er zeker van dat het aan de motor ligt? Wat ik terug heb kunnen lezen online, is dat het meestal in de pomp zit, en niet in de motor. Dit is dan vaak een kwestie van bijvullen van olie....
Als het wél echt aan de motor ligt, zou je dit kunnen bekijken:
https://www.youtube.com/watch?v=LAtPHANEfQo
Op
www.Stangnet.com de volgende handige reactie gevonden voor je:
" you will probably find a loose wire or broken connection inside the motor. Look closely at the carbon brushes (little blocks of carbon that usually have a wire attached to them) and brush holders. Frequently the brushes will have a small hole in the outside of the motor case. This is to hold the brushes in a retracted position so the you can assemble the motor without damaging the brushes. Once the motor is assembled, you pull out the pin or paper clip and the bushes will pop into position.
Look at the field windings for broken wires or loose connections. "
Ik wens je er succes mee, en laat weten hoe het is verlopen, wellicht heb ik dat ook eens nodig in de toekomst!
Groetjes, Jan Jeroen, een andere dakloze fox bezitter
PS, post eens een foto van je auto, en stel jezelf voor, dat is leuk voor iedereen!