Vorige week mijn convertible laten taxeren door Rob Hafkamp. Goede taxatiewaarde, netjes taxatierapport ontvangen, niets aan de hand :niet dus!!
We zijn er nog niet helemaal uit maar het lijkt erop dat mijn huidige verzekering dit taxatierapport niet gaat accepteren omdat Rob Hafkamp niet is aangesloten bij de VRT (Verenigd Register van Taxateurs) of de TMV (federatie van Taxateurs Makelaars Veilinghouders in roerende zaken)!! Ik verbaasd, Rob verbaasd en er wordt nog het één en ander uitgezocht maar.....het staat in de kleine lettertjes, ik heb er helemaal overheen gelezen en er, gezien de positieve ervaringen die ik lees over Rob Hafkamp, geen moment bij stil gestaan.
Mocht het echt niet lukken dan ga ik natuurlijk mijn huidige verzekering, na bijna 12 jaar, opzeggen en overstappen naar een andere. Een beetje inventariseren kan natuurlijk nooit kwaad. Ik ben dus benieuwd waar jullie je klassieke Mustang verzekerd hebben, wat de voorwaarden zijn en natuurlijk de kosten. Iedere info is welkom.